Ja neesi apmierināts ar mūsu pakalpojumiem, lūdzu, vispirms griezies pie mūsu klientu apkalpošanas dienesta pa epastu info@tfbank.lv vai tālruni 66 090 800 (P-Pk. 9:00 - 18:00), lai mēs varētu labot jebkādus notikušos pārpratumus un, ja iespējams, noskaidrot un novērst Tavas neapmierinātības iemeslus.

Ja jau esi griezies mūsu klientu apkalpošanas dienestā, tomēr uzskati par nepieciešamu iesniegt sūdzību, tā jāsūta uz mūsu pasta adresi TF Bank AB, p/k 47, Rīga, LV-1004 vai elektroniskā pasta adresi info@tfbank.lv.

Mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu atbildi uz Tavu sūdzību 14 dienu laikā. Ja tas nebūs iespējams, šajā laikā informēsim par sūdzības izskatīšanas statusu.

Ja mūsu pilnvarotās personas sniegto atbildi uz Tavu sūdzību uzskatīsi par neapmierinošu, Tev ir tiesības griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts ptac@ptac.gov.lv) vai Eiropas vietnē strīdu izšķiršanai tiešsaistē.