TF Bank - Iesniegt sūdzību

Esi neapmierināts ar mūsu pakalpojumiem?

Ja neesi apmierināts ar mūsu pakalpojumiem, lūdzu, vispirms vērsies pie mūsu klientu apkalpošanas dienesta pa epastu info@tfbank.lv vai tālruni 66 090 800 (P-Pk. 8:00 - 18:30), lai varam labot pārpratumus un, ja iespējams, novērst Tavas neapmierinātības iemeslus.

Ja jau esi vērsies mūsu klientu apkalpošanas dienestā, tomēr uzskati, ka nepieciešams iesniegt sūdzību, tā jāiesniedz ar pasta starpniecību TF Bank AB Latvijas filiāle, p/k 47, Rīga, LV-1004 vai elektroniskā pasta starpniecību info@tfbank.lv.

Darīsim visu iespējamo, lai sniegtu atbildi uz Tavu sūdzību 14 dienu laikā. Ja tas nebūs iespējams, šajā laikā informēsim par sūdzības izskatīšanas gaitu.

Ja mūsu pilnvarotās personas sniegto atbildi uz savu sūdzību uzskatīsi par neapmierinošu, Tev ir tiesības griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts ptac@ptac.gov.lv) vai Eiropas vietnē strīdu izšķiršanai tiešsaistē.

Sazinies ar mums:

66 090 800

info@tfbank.lv

p/k 47, LV-1002, Rīga